Pozycjonowanie lokalne - czym jest?

Jeżeli pragniesz dotrzeć ze swoją ofertą do lokalnych klientów, z całą pewnością powinieneś wykorzystać pozycjonowanie lokalne stron. Czym ono jest? Jakie przynosi korzyści?

Pozycjonowanie lokalne - na czym polega?

Pozycjonowanie lokalne ma na celu zwiększenie widoczności Twojej strony internetowej w danym regionie czy mieście. Dzięki temu możesz wypromować swoją działalność na konkretnym terenie. Najczęściej polecane jest dla zakładów kosmetycznych, fryzjerskich, kwiaciarni, lokali gastronomicznych oraz firm remontowych czy budowlanych. Dzięki wdrożeniu pozycjonowania lokalnego możesz w łatwy sposób dotrzeć do klientów, co w konsekwencji powoduje, że zwiększa się prawdopodobieństwo skorzystania z Twoich usług. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak zoptymalizować stronę internetową pod kątem pozycjonowania lokalnego. Jeżeli jednak nie czujesz się na siłach, aby wprowadzić zmiany samodzielnie, możesz skorzystać z usług podmiotów doświadczonych w tym zakresie. Więcej informacji oraz porad specjalistów znajdziesz na stronie internetowej https://www.pozycjonowanieibif.pl/.

Lokalne wyniki wyszukiwania - jak działają?

Pozycjonowanie lokalne działa dzięki specjalnemu mechanizmowi utworzonemu przez Google. Kiedy klient wpisuje daną frazę w wyszukiwarkę, rzeczony mechanizm określa lokalizację użytkownika i wskazuje usługodawców, którzy znajdują się w jego pobliżu. Co więcej, wyniki wyszukiwania uwzględniają także, czy dany usługodawca jest polecany przez innych klientów. Istotne jest przy tym, że nie ma potrzeby, aby wpisywać w wyszukiwarkę nazwę miasta, w którym klient chce skorzystać z danej usługi, ponieważ Google samodzielnie określa jego lokalizację, przyporządkowując ją do najbliżej położonego większego miasta (na podstawie danych z GPS lub IP telefonu). 

Pozycjonowanie lokalne - jak zoptymalizować stronę internetową?

Jeżeli zatem chcesz, aby Twoja firma była jak najwyżej w lokalnych wynikach wyszukiwania, musisz pamiętać o kilku ważnych kwestiach. Przede wszystkim koniecznie zadbaj o optymalizację swojej strony internetowej oraz wartościowe linki, które będą do niej prowadzić. Istotnym elementem jest także utworzenie oraz właściwe zarządzanie wizytówką firmy w Google. 

Pamiętaj, że Twoja strona internetowa powinna zawierać treści dopasowane pod kątem lokalnym. Co to oznacza? Po pierwsze, treści umieszczane na stronie powinny być nasycone słowami kluczowymi, w tym przede wszystkim tymi, które odnoszą się do lokalizacji działalności. Po drugie, w tagach oraz nagłówkach powinna być umieszczona nazwa miasta, w którym działasz. Bardzo ważne jest również, aby na stronie podane zostały pełne dane kontaktowe, w tym adres firmy (najlepiej użyć w tym celu znaczników Schema). Warto także umieścić frazy odnoszące się do Twojej lokalizacji w opisie działalności, np. na podstronie „O mnie”. Pamiętaj także, aby wprowadzić znaczniki na mapach Google, dzięki czemu klient będzie mógł znaleźć lokalizację Twojej firmy.

Autor

Redakcja

fotohobby.pl

Zobacz również

Komentarze (0)

Zostaw komentarz
Kontakt

E-mail: kadr@fotohobby.pl

Kontakt do redakcji

zamowienia@fusionpress.eu
+48 794 502 662

Portal wspierany przez: avm4you.pl, hurtownię optyczną z dużym wyborem soczewek kontaktowych.